London

Det här handlar inte om hundar men det kan inte hjälpas. Om lördan åkte jag, Perka , Annica och Andreas till London och stannade två nätter. Vi reste från Västerås till Stanstead som ligger trekvarts resa från London.


Här är jag lite spänd inför starten.


Andreas och Annica är inte rädda!


Vi flög med Ryanair.


Här är grabbarna på Stanstead flygplats.


Vi åkte med Stansteadexppressen in till London. Andreas
tyckte Perka är lite lik Karelin på bilden, jämför själv.


Personligen tycker jag Perka är snyggast;-)


Vi bodde på hotel vid Hyde Park, hotelrummet var cirka
6 kvm och sängen var hård som betong men annars
var det bra. Det fanns thekokare i alla fall så jag kunde
koka afternoon the. Nedan en bild på utsikten från
hotellrummet på dagen.


Och på kvällen................


Annica på Expessen........


I lördags var vi på Madame Tussaud och Perka träffade
Arnold. Perka var bredare över axlarna.


Jag träffade David Beckham och frågade genast chans
och fick naturligtvis ja........


Annica tyckte Vincent van Gogh var en schysst kille.


"Itch a heart of an åcksch you schtupid boy"


Sen var vi på British Museum och det var STORT. Där
kunde man ha gått i dagar........


Jag träffade Hadrianus, en romare med sliten frisyr.


Glömt vem det är men den är gruvligt stor......


Dionysos, vinguden.


Venus, en cool brud med celluliter.


Kolla vad Britterna släpat hem, egenmäktigt förfarande
tycker jag, typ!


Big Ben som verkligen var stor!!!


Perka vid Themsen med London Eye i bakgrunden,
nej jag ville inte åka det hjulet! 135 meter, ICKE!


75% av gänget vid Themsen.

Kommentarer
Postat av: fossilen

Hej bägge fossilerna vill tacka för vi fick se dom fina vyerna när ni gästade england.hörde att ni låg på hotellets lyxsvit,de kostade väl skjortan.

2008-12-10 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0