Vårtrött eller vårtrött?

Vaknade och kände det som jag aldrig gått och lagt mig. Var i stan klockan nio, skulle på andra delen av datakursen Magna Cura. Det är dokumentationsprogram som vi ska använda inom vård och omsorg. När jag slutade åkte jag till dagis och hämtade Agnes som blev jätteglad när jag kom och hämtade. På eftermiddagen klippte jag gräset och var till min granne Vivi och drack kaffe, det är alltid så trevligt att komma till henne. Tittade en stund på TV när jag väntade på att Perka skulle komma hem och somnade förstås, jag tror att det blir för mycket för kroppen med allt pollen och grejer som åker in i näsan och frestar på immunförsvaret. (nu lät jag väl som en doktor?) Fick sms från Maud som är i Härnösand med jobbet och i den kyrkan har de en bra kantor till skillnad från den i Stavnäs. Nu undrar väl ni varför jag pratar om kantorer? Var på Tims konfirmation i söndags och den orgelspelinga var dretdålig. Nej nu ska vi åka en sväng till Gärdet och skvallra lite med dem innan det blir natten för den trötte käringa. Häj häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0