Göra allt möjligt måndag

Måndagen började med att stackars Agnes hade hosta och ont i örat så hon fick bli hemma. Efter diverse trista sysslor som tvätt och lite städ satte jag igång och ta adventskort till hemsidan. Nu förstår jag att ni blir vansinnigt sögna på att tjuvtitta på dem men det får ni inte! Det är bara Kerstin som vet hur de ser ut för hon är min bästa webmaster. Och så har jag pratat med Barbro och gjort upp tid till lördan då vi ska på hemligt uppdrag till Hamar i Norge. När jag skriver detta hör jag ett vrål från nedre våningen, hundarna höll visst på att svälja min mobiltelefon men det gick bra. Nu ska jag ta en promenad med Jogga och Brumma runt Stömne. Tjabba, inkokt krabba!

                          

Brumma sover skönhetssömn.           Höst i Väststuga. 


Kommentarer
Postat av: Syrran

jaha, ä de bare i Väststuga som de ä höst?

Här på sjöäng äre å höst :-)

2008-11-17 @ 18:39:06
Postat av: pappa

hej jag såg fotot av höst västuga jag tycker mer om vår i västuga hej från fosilen

2008-11-25 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0