Stackars mig!

Idag är det synd om mig. Mitt vänstra öga har blivit mer suddigt och gör faktiskt lite ont. I morse var jag hem till mamma och pappa och grät en skvätt, sen fick jag kaffe och gaffelkakor( och kärlek)och det kändes det lite bättre. När jag kom hem ringde syrran alias Städtornadon och frågade om jag ville ha städhjälp? Om jag ville!!!! Det blev adventfint på nolltid. Det som oroar mig lite om jag ska bli blind är att jag tycker Labradorer är riktigt töntiga hundar, se bild nedan.


En så kallad blindhund


Snitsigt med ihopfällbar men varför fanns ingen kamoflage
färgad blindkäpp?

Kommentarer
Postat av: pappa

jag hörde av kerstin att du får komma till läkare om en vecka ring ock hör om du kann få komma lite tidigare om det går .hälsningar fosilen

2008-11-27 @ 18:38:56
Postat av: Storfleckan

Stackars min mamma. Vad ska det bli med ögat egentligen? I värsta fall får du trösta dig med att din käre vän A också ser mycket dåligt på ena ögat. Någon blindhund hoppas jag inte vi behöver skaffa. Och jag håller med morfar om att uppsöka läkare tidigare. Tröstpussar från storongen!

2008-11-27 @ 19:14:37
URL: http://freeziiing.blogg.se/
Postat av: Tankar från roten

Jag håller med dig om töntigheten v'- men man kan allltid välja andra hundar - så det så!

2008-11-27 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0